Sunday, March 11, 2012

minggu pertame d sem baru. rosak.!

jumaat
date with fara. sebab dua lagi kua bersame teman. shopping time wit fara. ranap dwuit aku. botak la laki aku cam nie. patut la abah botak. sesok dapat anok gini rupe nyer. berbelanje sokmo. dc borong tudung. kain pasang pun gua borong.ape kejadah nyer. baru masuk kedai first dah lekat. x dapat tolong la kan. pas makan x nak balik gie 2. destinasi seterus nyer. uptown[destinasi ini x de dalam perancangan kami]. jalan2 tetbe blackout.! mencari cahaye petunjuk upernyer datang dari kedai crop t. memang sah itulah cahaya "petunjuk" nyer. dik 1-rm 39. 2-rm60. apakah. grab la. ape gie. poor fara. x jumpe kemeje dye. aku jugak y kering nyer. terjumpe owg y seperti nyer aku familiar sore dye.

crop t y d rembat semalam bersame tudung..;p

sabtu
sunway.pade mule nyer. x nak pegi. mmg x nak gie. memikir kan aku tinggal sowg kat bilik, datang kebosangan aku nanti leh jadi owg giler aku dalam bilik nie. sunway. menahan diri dari membeli. tapi x beli ape2 tipu la kan. de la satu barang je beli tanpe berpikir panjang. tapi borrow dwuit fara. hahaha. aina n najwa mane?? mereke hilang tanpe kesan sehinggie kami spotted mereke membawe paper merah dalam nyer de CROP T. my god. naseb je i x ikot. masok f.o.s. omo short dye. branch outlet. damn da shirt. cantek giler. fara nyesal beli d padini. sunggoh la lawee. naseb bawak dwuit 50 hinggit saje. conclusion sangat menahan nafsu membeli hari nie. sampai2 "eh yan patut la ko senyap je yan, sebab ko x beli pe2 ye"- zatie. balik masing2 terbungkak. ena. men baju dlu. saya.? duduk bersimpuh d tepi saje. sebab semalam dah penat men baju. so today her turn. poor fara. still x dapat baju kemeje dye suke. susah jugak ye..

fara mate ko kecik sebelah. hahaha


ahad
date wit zatie. ke pasa tani shah alam. pusing2 mencari cocount shake and uncle bob. tapi x de. so tuka menu la kite. first time jacket potato. nice taste. muffin red velvet n other taste. cocount shake da perfect moist of vanilla also.! wit cendawan y mengenyangkan saya hingge lewat petang sampai rese nak muntah. so its mean, cendawan out.! sedap2 tapi x leh time kot. menonton lakonan pakwe lame y suda berkawenn..... izan azizan. cop berlakon sebagai orang temerloh pon ak dah sangat suke. time kaseh ye penulis skrip dan pengarah. hahaha. malam nie. zatie.fara n me going to d one steak. jom3..~ pas2 makan mahu bersame syg ku. chongwei n lindan. lcw chaiyok .. lindan * sleeveless please =)



lapa time di d one steak.

kenyang time.

isnin
my lappy was gone....!! x sampai sejam pun belaja bahase korea. fara ngan aina call fon. den msg fara masok. kate umah masok owg laptop seme "bersih" . cam kambing tol la dyeowg nie. x dapat nak wat ape dah. redha je la kan. urm. first mak tepon langsung x kasi semangat. rase down sangat-sangat. pas abah tepon baru rase lege ckit. pas2 mak tepon semule. den dah ok. laptop baru? serbe salah sebena nyer nak gie beli. laptop 2 x sampai 5 bulan gie pakai. eish. x pe la x de rezeki. bia la ye. kowg yang amik laptop nie. setel ngan Allah S.W.T je la. waaa.. nak tengok running man n teukso couple. donghae..~~

No comments:

Post a Comment